ایرانگردی، گردشگری و سفر

راهنمای ایرانگردی، جهانگردی و دیدن جاذبه های گردشگری دنیا

ایرانگردی، گردشگری و سفر

راهنمای ایرانگردی، جهانگردی و دیدن جاذبه های گردشگری دنیا

  • ۰
  • ۰

ایتالیا کشوری در جنوب قاره اروپا است که پایتخت آن شهر رم می‌باشد. این کشور از شبه‌ جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردِنی در دریای مدیترانه تشکیل شده‌است. امروزه  ایتالیا کشوری توسعه‌ یافته است و جزو گروه هشت به‌شمار می‌آید و ۹۱٫۶ درصد مردم آن مسیحی هستند.این کشور پنجمین کشور پرجمعیت اروپا و بیست و سومین کشور پرجمعیت دنیا است، آب‌ و هوای معتدل فصلی دارد و آب‌ و هوای مناطق ساحلی آن با شرایط هوایی کوهستان‌های داخلی  تفاوت زیادی دارد.  رستوران های ایتالیا بسیار جذاب و دیدنی هستن .ازجمله هتل رستوران گروتا پالازس یکی از رستوران های واقعا بی نظیر و منحصر به فرد در کشور ایتالیا واقع است ، از دل صخره های آهکی کنده شده است و در مقابل منظره ی دریای آدریاتیک را در پیش رو دارد.

رستورانِ گروتا پالازس در پولینانو آماره ایتالیا و در محلی قرار گرفته که مشابه آن در هیچ جای جهان وجود ندارد و منظره بسیار زیبا و ویو خوبی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این محل قرن ها است که بازدیدکنندگان را مسحور زیبایی خود کرده است و همیشه جز یکی از عجایب جاذبه های گردشگری محسوب می گردد.اگر اهل سفر و مسافرت هستید و ترجیح میدهید یکی از خاص ترین هتل ها و رستوران ها را ببینید حتما به این جاذبه گردشگری هم سری بزنید و از  بودن در آن نهایت لذت را ببرید.

 

منبع : کاویاب

  • ۹۶/۰۴/۳۱
  • کاویاب کاویاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبادل لینک رایگان دایرکتوری